“Verkopen aan Large Accounts“
Commercieel Contact voor coaches , consultants en dienstverleners in IT
N.a.v. onze workshop Account Based Social Selling hebben we besloten de training open te gooien naar ‘Verkopen aan Large Accounts’
- Wat is verschil tussen verkopen aan grote accounts en verkopen aan KMO/MKB?
- Hoe leggen we van persoon tot persoon contacten op verschillende niveau’s binnen grote organisaties?
ABS maakt daar deel van uit: hoe ga je gelijktijdig de verschillende beslissers beïnvloeden?
Account Based Marketing ABM heeft veel voordelen – ABM beperkt zich niet tot Social media maar als we dat wel doen dan zouden we kunnen spreken van Account Based Social Selling
- Welke taal spreek je om contact te leggen op CXO niveau? Welke vragen stel je om toegang te krijgen tot inside informatie?
We geven ook aantal voorbeelden van:
- Hoe je je kunt differentiëren op beurzen?
- Hoe toon jij dat je de ijsverkoper bent die ijs verkoopt met vers fruit?
- Hoe maak je het bezoekers makkelijk om een gesprek met jou te beginnen?
- Hoe je via 3-4 berichten op Linkedin en/of mail bij een ministerie (overheid) kunt binnenkomen die voor de buitenwereld onbereikbaar is om een contract van 2 MM Euro te bespreken?
- Hoe je door interacties te creëren met prospecten ook in contact kunt komen met nieuw doelgroepen?
- Hoe je op groepspresentaties al een veranderingsproces op gang brengt zodat klanten jouw oplossing overwegen?
Awareness + interactie = Verkopen
Het gaat hier niet om systemen maar om de filosofie die er achter zit: hoe kan ik op een menselijke en relevante manier contact leggen met mijn klant (en dat zijn diverse beïnvloeders, niet 1 contactpersoon) in een organisatie zodat er awareness en dat er interactie ontstaat?
Awareness = weten ze dat je bestaat en wat jij voor hun kunt betekenen? (Dit is waar klassieke marketing zich vaak op richt)
Interactie = zonder interactie geen verkoop.
Door de interactie (engagement) met verschillende beïnvloeders gaat men met jou en met elkaar in gesprek: zo ontstaan aankoopbeslissingen, niet door een mooi verhaal of een mooie website alleen. Het is een som van ‘engagement’ activiteiten die leiden naar een resultaat. Hoe je dit aanpakt, dat ga je leren.
Deze keer voorzien we één dag-sessie 10- 16h met lunch .
Dit kan jou 20-30 warme prospects opleveren per maand. Hiermee zit je dan aan tafel.
We organiseren een workshop hierover in samenwerking met auteur en salestrainer Rene Knecht.
“
Verkopen aan Large Accounts
– Commercieel Contact voor coaches , consultants en dienstverleners in IT in één dag”
Resultaten
- Je bent in staat om op een nieuwe manier in contact te komen met jouw eigen large accounts.
Resultaat 20 – 30 warme gesprekken per maand volgens een methodiek die je wordt uitgelegd en dat je ook kunt uitbesteden indien je zelf hier geen tijd voor hebt.
UPCOMING EVENT
DATUM VAN HET EVENT
21 november, 2018
TIJDEN
Start tijd: 10:00 Eind tijd: 16:00
ADRES
Plaats: Huis Het Bosch
Nieuwe Rijksweg 6, 4128 BN Lexmond, Nederland
Leer het van specialisten
In 1 dag gaan we deze methodiek toelichten en alvast jouw persoonlijke boodschap en vraagstelling construeren. Zodat je al vooruit kunt om aan tafel te komen bij large accounts. We leren je ook hoe je een gesprek opent/aandacht trekt . Zo leer je een conversatie voeren die een relatie creëert zonder dat je het gevoel hebt dat je loopt te leuren en die gaat over wat jij als waarde kunt betekenen voor je prospect. En dat de prospect dat ook zo ervaart!
Het is de snelste manier om je markt echt te leren kennen, te leren wat er echt speelt bij je klant en Top of Mind te blijven bij je prospect. M.a.w. een methodiek met blijvende resultaten.
Investering: Kostprijs: 175 Euro/persoon (exclusief BTW )enkel de kostprijs wordt gedeeld voor koffie, thee en drinks , zaalhuur: Duur: 10:00 – 16:00.
We maken ook een analyse van je Linkedinprofiel en hoe je dit kunt gebruiken als landingspagina en salestool in je account based social selling.Dit is een permanente waardedrijver.
REGISTREER JE HIER VOOR HET EVENT
Of stuur een mail naar questions@talkingzebra.nl