CASE STUDIES

It’s Your story, your brand, thank you for letting us be apart of it!

Sensus-methode

“Vera heeft veel kennis van de Belgische markt en de benadering hiervan. Dit helpt ons zeker bij het uitbouwen van de contacten in Vlaanderen.
Haar enthousiasme en lef zorgen voor een hoge conversie ratio, wat voor ons zeker bijdraagt aan een goede naamsbekendheid en afspraken.”
 – Michiel Ronde, Marketing Manager Sensus-methode

” Ger is a Marketing and Sales specialist with effortless support and guidance”

He sets people on the right track to create their business as they see fit and doing the work they love
I personally watched Ger coach business owners to be their best selves and generate more business then they can handle. Walt Hampton

Executive Director at Summit Success, LLC, Speaker, Author, Trial Attorney, Summit Succes

“De coaching en het advies bij de start van Praktijk9a op marketing en sales gebied heeft mij erg geholpen!”

Marketing en Sales. zijn woorden die bij onze beroepsgroep niet verankerd zijn. Kinderen en gezinnen echt verder helpen is mijn doel. Ger heeft me laten zien dat je aan cliënten kunt komen op een systematische manier die bij mij past.

Marieke Lagro

GZ-psycholoog/IMH-specialist, Eigenaar praktijk 9a, Praktijk9a, Diagnostiek en begeleiding voor kinderen van 3-16 jaar.

“Wij zijn geholpen bij het effectief inzetten van LinkedIn binnen onze bedrijfsomgeving met als doel het zakelijke netwerk te vergroten, nieuwe samenwerkingen aan te gaan en bovenal om aan tafel te komen bij potentiele nieuwe klanten”

.

Hierbij is er in goed naar ons bestaande LinkedIn profiel gekeken

Vervolgens is er in Co-creatie besloten welke boodschap we willen uitdragen en hoe kom je professioneel voor de doelgroep waar we mee in contact willen komen.

Vervolgens hebben we gewerkt aan een relevant netwerk van strategische persoenen en vak experts. We hebben hierdoor door de strategie en methode te volgen, connectie verzoeken gestuurd naar deze relevante persoenen met daarbij een strategisch geschreven bericht.

Dit geschied op subtiele wijze en is in eerste instantie niet commercieel of verkoop gericht maar heeft meer het karakter van een open, interesse en/of informatief gesprek.

Door vragen te stellen en waarde toe te voegen en consequent het gesprek gaande te houden wordt op een gegeven moment voldoende vertrouwen opgebouwd om persoonlijk verder te praten.

 

Doordat er goed ingezoomt wordt van waar je bedrijf zich mee bezig houdt (voortraject), er een netwerk is opgezet met relevante personen binnen het segment, en je daarbij een goed professioneel LinkedIn Account hebt, zal je al snel gezien worden als waardig gesprekspartner en is de kans dat je tot een afspraak komt zeer aannemelijk.

Doordat de opzet van het gesprek meer gericht is om ideeën uit te wisselen, kan je op een leuke en niet opdringerige manier je diensten en of producten presenteren waarmee de kans op succesvolle verkoop wordt vergoot.

Al met al een leuke manier van binnenkomen en in 2018 zelfs noodzakelijk met de nieuwe wetgeving omtrent koud bellen.

Daarnaast zien we dat er leads binnenkomen en het dus werkt. Meerschap zit nog in de opbouwfase maar desondanks heeft dit al meerder telefoonnummers opgeleverd, is er belangrijke markinformatie naar boven gekomen en hebben we meerdere afspraken personen waarmee we nieuwe ideeën en ontwikkelingen kunnen spiegelen.

 

Julian Kok

Account Manager, Meerschap B.V.

SOME OF OUR BEST PROJECTS

yours could be next!

HOPE


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

AVALON


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

ELEVATE


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.